Du håller mig kvar i nåt jag lämnat, för längesen.

Lördag morgon! Känns konstigt, mitt lilla huvud tycker att det borde vara söndag. Förmodligen för att vi alltid brukar komma på fredagar när man vi ska någonstans på helgen. Jaja. Lördag it is. Vi har vaknat, dricker kaffe, pratar om muslimer och kollar på nyhetsmorgon. Vi ska kolla på jaktstarten för kvinnor, blir på tv:n eftersom vädret envisas med att vara som igår. Jag orkar icke spy galla över det igen, så ni får läsa föregående inlägg om ni är intresserade :)

Igår kväll va absolut jättelugn. Mat, Let's Dance (det är verkligen inte mitt favoritprogram), Parlamentet och Sopranos. Under Sopranos somnade jag, och vaknade utvilad imorse. Haha.

Förutom att titta på skidåkning vi ta en till tur in till Oslo City, och kika lite. Michaela jobbade ju igår, så hon va inte med.

Nu ska jag duka fram frukost.

Idag drömmer vi oss tillbaks till Montenergo. Pecis som andra kalla, gråa dagar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0