Utan hjärta är vi bara maskiner.

Så himla skönt att det bara är fredag! Det gör att skitvädret utanför fönstret känns liite lättare att uthärda (lite, liite!). För skitväder är verkligen, milt uttryckt, vad vi har i Oslo idag. Borta är blå himmel, solsken, extrem kyla, (i och för sig en bra grej:) och chansen att redan i februari få använda mina nyinköpta solglasögon. Här är istället slask, slask, slask, plusgrader, smuts, krullregn (ja, ni som är som jag vet, hårig blir lockigt bara man tittar ut genom fönstret, typ) och en himmel som är gråare än nånsin, och som dessutom har trillat ner och lagt sig över Oslo som en tjock dimma. Ahh, ni fattar, det suger! Menmen.

Efter mitt förra inlägg snörade jag på mig mina nya, snygga och vansinnigt sköna Gel Nimbus och hoppade i löparkläderna, sen sprang jag som aldrig förr i en halvtimme, gjorde lite knäböj och dips (använde bänken utanför, gick grejt!). Haha. Skönt att göa av med lite energi. Efter en snabb dusch, lite lunch och sminkning traskade vi med Michaela in till Carl Berner, hon skulle ju jobba, sen gick vi omkring på stan i nån timme.. Jag köpte en tröja och en golfkjol, allt för att detta väder ska kännas lite mer uthärdligt, och som en påminnelse om att våren kommer att komma :)

Nu ska faktiskt plugga lite. Jag må :) Sköt om er!

Michaela bjuder på en somrig hoppbild från Montenegro, denna gråa februaridag till ära :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0