Varje gång jag ser dig exploderar det nånting inom mig.

Hann visst inte med någon uppdatering igår! Vi kom hem från Oslo vid halv fem, då blev jag avsläppt vid friskis på Rocklunda och tränade en timme. Sen knallade jag över till Swedbank Park och kollade på när Phille och hans VIK slog Syrianska med 2-1. Phille gjorde första målet, på frispark, duktig bror :)

Saknar redan Michaela, men jag kommer väl kanppt hinna blinka, så är det påsk och vi ses igen, haha.

Känner mig lite deppig idag, men vet varför.. Dagarna före mens, och jag känner mig alltid lite nere. Dumma. Buh. Men det är väl bara att härda ut, snart är det över. Har piggat upp mig med att gå till frisören (där jag fick vänta i en timme, för att hon före mig hade aslångt hår, och ville klippa kort, men hade inte sagt nåt om det.. Haha, bra tajming!). Toppade bara håret, men känns skönt. Mitt projekt rädda-håret-och-gör-det-jämnlångt-och-oslitet fortsätter ta mark. Ett tag till bara, sen så.. :) Efter frisören, och inköp av toning, mascara (samma som du Michaela, tänkte jag kan prova nåt nytt, den kostade ju ändå hälften av den jag brukar ha:) och en dyr, men förhoppningsvis bra hårinpackning, så tog jag en promenad hem till Ulle, och hennes söta Freja. Vi drack kaffe, lekte med Freja och uppdaterade oss så gott vi kunde på två timmar, haha. Alltid lika trevligt att träffa henne, fina Rudolf! Kom hem för en stund sen, har ätit lunch och borde plugga. Men har verkligen ingen lust. Åhh, ge mig inspiration, snälla! Jaja. Må väl. Bra två dagar kvar till tenta :O

Nu ska jag plugga och invänta mor och far, vi ska till gymmet. Pappa ska köpa kort och jag ska guida honom genom gymmet :) Haha, får se hur det lyckas. Jaja. Plugga var det. Hoppas ni mår bra! Chao!


Fina du. Saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh vad kul att du köpte likadan mascara, den var faktiskt riktigt prisvärd! Tycker jag iaf :) Dyra inpackningar kan vara sjukt värda faktiskt! Värsta bra att pappa köpte gymkort. Lycka till med plugget nu sweet!! Ses snart :) Pusspuss <3

2011-03-01 @ 10:10:25
URL: http://michaelafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0