It makes me happy.

Time flies. Vi har redan vart här en vecka, och tre dagar återstår. Jag vill inte till Stockholm igen, jag vill stanna i fjällen! Det enda jag vill ha hit är min fina älskling, som jag längtar efter! Igår var vi på ännu en fjälltur, helt agiskt var det. Nu har bytt längd-, och turskidor mot slalomskidor och åker utför. Idag har vi i vår grupp jobbat med metodik, hur man lär ut skidåkning. Vi har gjort plogsvängar, stämsvägar, gjort balansövningar; åkt på en skida, åkt baklänges, åkt och blundat samtidigt och massa annat. Jättekul! Är ni nyfikna? ;) Här är bilder:














Kommentarer
Postat av: Mari

Jag är inte alls avundsjuk =)

2011-03-15 @ 09:18:17
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0