Solen lyser, himlen är blå, vad det är skönt att leva då!

Morning! Hann inte med någon klok uppdatering igår, hade ju besök här. Mamma och pappa kom vid sjutiden, vi fick finfina lampor i inflyttningspresent. Vi åt jättegod mat och bara pratade massor. Kikade lite på Skavlan efter maten, sen spelde vi kort, fyrmansvist (askul, jag och mamma hade lite otur bara, och förlorade båda omgångarna :). Bättre lycka nästa gång! Imorse gick jag och pappa upp med tuppen, medn mamma och Erik sov sött (E gör det fortfarande, snarkar högt, haha, lite trött!) och åkte till Ica Kvantum i Sickla och handlade. Perfekt att han kunde skjutsa mig, drygt att gå när man ska handla mycket! Så nu är llt inför Ramundberget inhandlat, nu ska jag bara laga lite vegetarisk lasagne, och packa, sen är jag redo för avfärd :D Bussen går imorgon klockan sju (herregud vad tidigt på en söndag!), så det blir tiidig uppstigning.

Jaha, mamma och pappa åkte för en stund sen, de kulle hem och kolla på Phille som har fotbollsmatch vid elva.. Håller tummarna för vinst såklart! Phil har förresten fått jobb på Ica Pettersberg, haha, han följer i sina systrars fotspår :) Det kommer blir bra, det är en bra skola att jobba hos Musa och co. Fina människor det där!

Det är helt fantastiskt väder idag! Strålande sol (som värmde redan vid åtta imorse!) och klarblå himmel. Man kan ju inte bli annat än glad, glad, glad.

Nu ska jag göra något klokt av denna lördag. Hoppas ni mår bra!


Kommentarer
Postat av: A-K

The sun is shining for you, my friend!

2011-03-05 @ 11:28:55
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0