Want you to make me feel like I'm the only girl in the world.

Puh. Jag är sjukt trött! Vi har åkt längdskidor hela dagen, från nio till fyra, med en timmes lunch. Intensivt dessutom. Vi har tränat balans, teknik; diagonalåkning, dubbelstakning, backåkning uppför och utför, och stavisättning. Jag har lärt mig massor, och tycker det är så himla kul!

Alltså fjällen. Det känns som att jag kommer hem när jag kommer hit. Framförallt när det är så nära, och så likt, Ljungdalen. Där har jag ju ändå vart hela mitt liv. Åhh. Jag tror jag måste bo här såsmåningom. Inte just i Ramundberget, men här någonstans. I Härjedalen. Ljungdalen kanske. Time will tell.

Dagen har dock inte bara vart jätterolig, för att en av alla mina fina klasskompisar mådde så dåligt på eftermiddagen, att hon fick bli hämtad med ambulanshelikopter och flyga till Östersund. Krya på dig vännen, vi tänker på det!

Dag 1 i bilder:


Haha. Saxning och utförsåkning i lössnö.

Vallaprat.

Vallning.

Haha, fokus.


Dubbelstakning. För somliga gick det bättre än andra ;)

Som Petter konstaterade idag; "Ja, har man dig i sin grupp Anna behöver man i alla fall aldrig ha tråkigt!"

Bästa gruppen!

Proffs-Emma.




Såhär bor vi.

Det skulle bli SkallePer-hopp, haha!

Jippie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0